درباره وبلاگ


باسلام وتشکر این وبلاگ قصد توهین به هیچ یک از احاد کشوری را ندارد در صورت مشاهده هرگونه جسارتی ان را در نظرات بنویسید تا تصحیح شود. ______________________ اقایان و بانوان محترم لطف کردین که به این سایت آمدین و موجب سکته ما شدین(از فرط خوشحالی)بازهم ما را دق مرگ کنید زیرا خوشحال میشویم در ضمن اگر میتوانید کلیک کنید ؟اگر زحمت نیست؟ توی نظرسنجی شرکت کنید نظظظظظظریادتان نرود خواهش میکنم نظر بدید اگه نظر ندادید یعنی سایت ما ... است. خلاصه بگم داداش شرمندم کردینا بازم بیایین اگر فردی میخواهد در مورد من اطلاعاتی داشته باشد میتواند به پروفایل نویسنده مراجعه کند
موضوعات
طنز،کاریکاتور،طنزسیاسی،داستان
مطالب انتقادی،عـکس،طنزسیاسی
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 23:19 ::  نويسنده : سیدیوسف

چقدر نوکیا را میشناسید؟ این سوالی است که میتوانید ابتدای این مطلب از خود بپرسید. بدون شک، نوکیا یکی از محبوبترین برندهای موجود در بازار ایران است که طرفداران زیادی را دور خود جمع نموده است. تلفنهای همراه نوکیا، حتی در این زمان که رقیبان سرسختی از هر طرف آنها را احاطه کرده است نیز میتوانند مشتری جذب کنند.

در این مطلب میخواهیم به ۱۰ نکته کوتاه در مورد نوکیا اشاره کنیم که شاید تا قبل از این، آنها را نمیدانستید. اگر شما نیز نکاتی را از این کمپانی میدانید میتوانید آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید.

۱. نوکیا نامش را از رودخانه Nokianvirta که در همین شهر و در منطقه Pirkanmaa جریان دارد انتخاب کرده است

۲. قبل از اینکه نوکیا بر روی محصولات مخابراتی متمرکز شود، کالاهایی مانند چکمههای لاستیکی و تلویزیون تولید میکرد!


۳. تُن اصلی موسیقی نوکیا در اصل توسط Francisco Tarrega ساخته شده بود. او یک آهنگساز و گیتاریست اسپانیایی بود که بین سالهای ۱۸۵۲ تا ۱۹۰۹ زندگی میکرده است.


۴. صدای ویژه دریافت اساماس که در گوشیهای نوکیا استفاده میشود، در واقع کد مورس کلمه SMS است.

۵. اولین تماس GSM جهان در سال ۱۹۹۱ در هلسینکی توسط شبکهای که نوکیا آنرا تامین کرده بود انجام شد. این تماس توسط نخستوزیر وقت فنلاند، آقای Harri Holkeri بهکمک یک گوشی نوکیا ایجاد شده بود.

۶. این یک تحلیلگر پالس است که در سال ۱۹۶۲ توسط نوکیا، به عنوان اولین دستگاه الکترونیکی ساخت این شرکت عرضه شده بود.

7. در سال ۱۹۸۴ نوکیا اولین گوشی تلفن دستی خود را با نام Mobira Talkman روانه بازار کرد. قیمت امروزی این دستگاه در آن زمان، چیزی در حدود ۴۵۶۰ یورو بود!
۸. اولین تلفن لمسی نوکیا ۷۷۱۰ بود که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شده بود.

۹. در ماه می سال ۲۰۰۷، تلفن همراه ۱۱۰۰ نوکیا، لقب پرفروشترین گوشی تلفن در تمام دوران را کسب کرد و در همان سال نیز به عنوان پرفروشترین محصول الکترونیکی از سمت مصرفکنندگان معرفی شد.

۱۰. آخرین نکته در مورد نوکیا نیز اشاره به تولید اولین گوشیهای سری N دارد. نوکیا این سری محبوب خود را که تا به امروز نیز آنرا با مدلهای جدید خود بهروز کرده، اولین بار با معرفی سه مدل N70، N90 و N91 بهطور همزمان وارد بازار کرده بود.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب